Tuesday, January 24, 2012

ilove....my house

So proud to have our house featured in house and styling magazine Ariadneathome.
I don't have the original pictures yet so i took some pictures from the magazine to give you an impression.(So please forgive the poor quality)


 This Jil and me sitting at our table, sipping coffee (of course just for the picture, she doesnt like coffee)
























The table i got from my dear friend Antoinette when she moved to Italy. (she is back now, but no way i'm returning the table ;)). And of course my (not my brothers :)) painting and bench.























Our kitchen.. see that cookbook. My favorite from Sophie Dahl.
























Our bathroom and Jils bedroom.


                                                           Have a happy,happy tuesday

                                                                                  XX

18 comments:

  1. oh so lovely! clever clever you.

    I'm afraid if our house was featured in a magazine it would be the "before" pictures in a makeover!!

    hoping all is well with you
    xx

    ReplyDelete
  2. Ik heb hem al in de kast staan hoor!! Linda in de Ariadne, die moet bewaard worden :-D

    ReplyDelete
  3. How fun is that!! Congratulations on being in the magazine. Very cool!
    xo Catherine

    ReplyDelete
  4. Hej
    WOW!
    Congratulations, something to look back on...and a great accolade for all your hard work in the house Weloveyourhouse!
    Have a super duper week ahead
    LOVE PEACE enJOY
    Julie
    x

    ReplyDelete
  5. Oh wow, you must be so proud. Congratulations on being in the magazine.

    ReplyDelete
  6. N.a.v. het artikel ben ik je gaan volgen; je wordt vast overladen nu! Een erg mooi artikel; je hebt een prachtig sfeervol huis, daar mag je trots op zijn!
    Bedankt voor je reactie op mijn post!

    Tot blogs!

    ReplyDelete
  7. Wat woon je in een prachtig huis !!...ik krijg donderdag de ariadne van mijn vriendin.....dus spannend...nog even wachten...liefs van mij...xxx..

    ReplyDelete
  8. wow! soo gorgeous! Congrats on having your house published in a magazine, that's so great! xo

    ReplyDelete
  9. ooohohhooh how do I get this magazine?

    ReplyDelete
  10. Hoi!

    zag de reportage in de Ariadne en heb je Blog meteen opgezocht, ben een nieuwe volger! Wat heb je een prachtig huis en zo sfeervol ingericht, petje af hoor!! Kijk je ook eens op mijn Blog als je tijd en zin hebt?
    Fijne week!
    Liefs, Debby

    ReplyDelete
  11. Goeiemorgen!
    Dank je wel voor je reactie op mijn blogpost.
    He...dat artikel heb ik wel gelezen! Mooi zeg en dat mag jij jouw huis noemen!!! WOW......Super hoor! Nou, wie weet mag ik je reactie nog eens ergens lezen op mijn blog. Altijd leuk en motiverend! THANKS...
    Liefs Christel

    ReplyDelete
  12. Leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog! Het klopt dat ons huis ook in de Ariadne gestaan heeft, maar dat is alweer heel lang geleden en ons interieur is dus ook bijna niet meer te vergelijken... Maar dat is het leuke van ons en onze huizen toch; we blijven maar groeien en veranderen:-)

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Ariadne tegenwoordig niet vaak meer koop, omdat ik 'm vaak toch wat vind tegenvallen. Maar dat zal wel aan mezelf liggen en mijn veranderde smaak... Maar jouw binnenkijker is weer een goeie reden om 'm te kopen; ziet er super uit! Dus zodra ik met m'n nieuwe WLS klaar ben, kan ik weer in 'jouw' Ariadne duiken!!!

    Geniet van de aandacht en complimenten die gepaard gaan met de reportage; je mag er trots op zijn!

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  13. Wat dacht waarom ik hier kom kijken, vanuit Ariadne at Home natuurlijk.....!!(Lang geleden dat ze bij jullie waren...?-het artikel staat in die van februari 2012) Leuk om je blog ook te bekijken. Zoek even verder en misschien ga ik me aanmelden als volger......!

    ReplyDelete
  14. Ik zag je ook in de ariadne ,super mooi hoor ,ik ga je alvast volgen ,liefs uit Belgie!
    Manuela

    ReplyDelete
  15. Mooie foto's en wat een prachtig huis heb je, alles zo mooi op elkaar afgestemd en ik ben gek op een witte vloer, als ik ooit ga verhuizen wordt de vloer wit.
    Gefeliciteerd met de publicatie.
    Liefs
    Maria

    ReplyDelete
  16. http://truecolours003.blogspot.com/February 9, 2012 at 5:39 PM

    Ik had je artikel gelezen ja, vandaar dat ik je nu volg. Wat een mooi huis zeg, daar mag je trots op zijn ! Hopelijk kijk je ook eens op mijn blog.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails